Strony internetowe a działalność firmy
W aspekcie osób prywatnych, poszukiwania zarówno informacji jak i produktu czy też firmy zajmującej się aktualnie interesującą nas działalnością, prowadzone są najczęściej z wykorzystaniem internetowych przeglądarek. Możliwość swobodnego, praktycznie bez wysiłkowego zapoznawania się z ofertą, dostępnością czy też lokalizacją powoduje, iż nie wyobrażamy sobie, aby właściciele firm działających na danym rynku nie zakładali stron internetowych przybliżających i promujących w internecie ich firmę. Tym samym umożliwiając łatwiejsze odnalezienie i skontaktowanie się z nimi.
Zarówno z punktu klienta jest to ważne, jak i z punktu właściciela firmy. Strony internetowe, które wykorzystujemy w codziennym życiu także do właściwego prowadzenia swojej działalności, bezpośrednio wpływają na kształtowanie się wizerunku danej firmy. Niewątpliwie ma to wpływ na jej rozwój, zarówno ekonomiczny jak i wizerunkowy.
Obraz zawarty i udostępniany przez internet może kształtować opinię wśr ód jego użytkowników zachęcając lub wręcz przeciwnie zniechęcając do dalszej współpracy.